AnimeNet forum
*
*
Startpagina
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
19 Mei 2012, 15:21:10

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
3538 aantal berichten in 94 topics door 269 geregistreerde leden Nieuwste lid: - yuanyiw Most online today: 6 - most online ever: 220 (29 Juni 2007, 15:20:34)
AnimeNet forum  |  Aankondigingen en Nieuws  |  Aankondigingen  |  Topic: Aniway tijdschrift - neem nu een abo, krijg 5 euro korting en steun AnimeNet! « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Aniway tijdschrift - neem nu een abo, krijg 5 euro korting en steun AnimeNet!  (gelezen 4822 keer)
The Caretaker
Administrator

Geslacht: Man

« Gepost op: 24 Oktober 2006, 20:13:44 »

Dag dames en heren, jongens en meisjes,

Vandaag ontvingen we een mail van Aniway (www.aniway.nl). Veel van jullie zullen dit magazine wel kennen. Voor degenen die het nog niet kennen hier een kort stukje erover:
Citaat
AniWay is het enige Nederlandse magazine over de waanzinnige wereld van Japanse anime (animatie), manga (strips), videogames en meer! Eindelijk lijkt Nederland wakker te worden en in te zien van wat voor moois men in Japan (en onderhand ook daarbuiten) kan genieten. Om je de weg te wijzen in deze overweldigende wereld vol verrassingen en vragen is AniWay precies wat je nodig hebt! We bespreken diverse series, spelen de minder bekende Japanse games en geven je zo af en toe ook nog wat culturele weetjes over Japan mee.

AniWay verschijnt eens per kwartaal en is een uitgave van Stichting AniWay, te Eindhoven.

Ze hebben een speciale actie: 1 jaar abonnement, 4 nummers voor maar 14,95. Plus een extra boek erbij.
Maaaaaarrr als jullie nu via AnimeNet en deze link: http://www.aniway.nl/animenet  een abonnement nemen, krijgen jullie nog 5 euro korten EN keert Aniway 2 euro per nieuw lid dat zich via die link aanmeld uit! Op dit moment wordt het gehele Animenet Forum betaald uit de zak van ondergetekende, dus het zou een leuk gebaar zijn :D

Omdat het er wel erg 'te mooi om waar te zijn' uitzag, heb ik alles voor jullie gecheckt. Heb de mensen van Aniway zelfs opgebeld en het ziet er allemaal ok uit. Als het jaarabonnement van 9,95 is afgelopen, wordt deze trouwens NIET automatisch verlengd. Je krijgt een brief thuis met daarin de vraag of je je abonnement wilt verlengen. Als je dat doet, krijg je ook nog eens een gratis pocket!

Heb je vrienden, vriendinnen, broers, zussen, ouders etc die dit ook leuk lijkt? Je hoeft geen lid van Animenet te zijn om die 5 euro extra korting te krijgen. Ze kunnen gewoon op de link ( http://www.aniway.nl/animenet ) klikken en dan krijgen ze de korting ook!

groeten,
  Christa - die zelf trouwens meteen een abo gaat nemen. Heb een zusje die dit heel erg leuk gaat vinden!
« Laatste verandering: 24 Oktober 2006, 20:19:30 door The Caretaker » Gelogd
CrystalEefi
Crystal Espeon
Administrator

Geslacht: Vrouw

Mrew *purrs*

« Antwoord #1 Gepost op: 24 Oktober 2006, 20:21:37 »

Dit is gaaf, ik heb t blad in mn hande gehad, maar was niet zeker. Tongue Ik ga dit inelkgeval zeker doen ^^ en een paar oud leden optrommelen, misschien dat die het ook willen? Smile

I can hear footsteps coming up behind me again today, Oyashiro-sama is stalking me! ♫
Gomenasai, gomenasai, gomenasai... Hauhau~
Lord Scorpion
Paska Hime
Member

« Antwoord #2 Gepost op: 24 Oktober 2006, 20:26:47 »

ik ben al 2 jaar lang lid x3 sumanai
maar is wel leuk om af en toe te leeze o.o

im stupid and lazy ^_^ and im good @ it

Dark Sabrina
Member

Imagine me trying too hard to put you from my mind

« Antwoord #3 Gepost op: 24 Oktober 2006, 21:30:07 »

Omg, ik ben bijna jarig en laat ik nou toevallig een veel te kort verlanglijstje hebben... Hoe dik is die Aniway per keer eigenlijk, als-ie maar 4 keer per jaar verschijnt?

Intelligent girls are more depressed because they know the world.
Lord Scorpion
Paska Hime
Member

« Antwoord #4 Gepost op: 24 Oktober 2006, 22:01:14 »

zijn 50 blz ongeveer...

im stupid and lazy ^_^ and im good @ it

Dark Sabrina
Member

Imagine me trying too hard to put you from my mind

« Antwoord #5 Gepost op: 25 Oktober 2006, 20:31:44 »

Ik heb er nu ook een mailtje van gekregen. Maar waarom staat daar "digitaal jongerencentrum" boven?

Intelligent girls are more depressed because they know the world.
The Caretaker
Administrator

Geslacht: Man

« Antwoord #6 Gepost op: 26 Oktober 2006, 13:03:24 »

omdat zoveel mails in 1x via de nieuwsbrief van het board niet kon (te veel I guess), ik even geen ander emailadres voorhanden had waar mijn naam niet in stond, ik te lui was om hiervoor speciaal een account aan te maken en ik toevallig voorzitter ben van Stichting Jongerenwerk Assen, initiatiefnemer van het Digitale Jongerencentrum Assen :D
CrystalEefi
Crystal Espeon
Administrator

Mrew *purrs*

« Antwoord #7 Gepost op: 13 November 2006, 16:42:35 »

Weeee~! Ik heb nummer 5 binnen! ^_^ over een maand krijg ik al weer nummer 6, lol!

I can hear footsteps coming up behind me again today, Oyashiro-sama is stalking me! ♫
Gomenasai, gomenasai, gomenasai... Hauhau~
Pagina's: [1] Print 
AnimeNet forum  |  Aankondigingen en Nieuws  |  Aankondigingen  |  Topic: Aniway tijdschrift - neem nu een abo, krijg 5 euro korting en steun AnimeNet! « vorige volgende »
Ga naar: