AnimeNet forum
*
*
Startpagina
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
19 Mei 2012, 15:15:59

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
3538 aantal berichten in 94 topics door 269 geregistreerde leden Nieuwste lid: - yuanyiw Most online today: 6 - most online ever: 220 (29 Juni 2007, 15:20:34)
AnimeNet forum  |  Aankondigingen en Nieuws  |  Aankondigingen  |  Topic: Problemen bereikbaarheid van Animenet « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Problemen bereikbaarheid van Animenet  (gelezen 1913 keer)
Spitfire
Administrator

Geslacht: Man

« Gepost op: 04 Oktober 2006, 20:23:09 »

Hallo,

Ik heb van leden gehoord dat de site plat lag en het zelf ook gezien. Dit heb ik gemeld aan The Caretaker. Ik zal het mailtje met de reactie hier even quoten zodat jullie ook op de hoogte zijn.
Citaat
Klopt er is weer zo’n geinponem van een hacker actief. Van zondag op maandag lag het er ook al uit. Hij is alle SMF fora aan het aanvallen, ws niet alleen ons , maar alles wat ie maar te pakken kan krijgen. Errug lollig NOT.

Anyway, gister alles weer op de rits, vanmorgen lag het er weer uit. Weer zelfde geintje. Mega-irritant.

Vergeef ons dat de fora van onze klanten op dit moment even belangrijker zijn dan AnimeNet (en nog wat vrijwillige fora die we hosten).  Smile

Zodra het kan, fixen we dat ook! Nou ja, eigenlijk waar wij onze ruimte huren. Maar niet getreurd: binnenkort hebben wij onze eigen server, die Edwin zelf gaat beheren, zodat we niet meer afhankelijk zijn van een stelletje Amerikanen die 2 uur doen om iets op te lossen <.<
Excusus voor de overlast.

Gegroet, Spitfire
Pagina's: [1] Print 
AnimeNet forum  |  Aankondigingen en Nieuws  |  Aankondigingen  |  Topic: Problemen bereikbaarheid van Animenet « vorige volgende »
Ga naar: