AnimeNet forum
*
*
Startpagina
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
11 Februari 2012, 10:33:07

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
3538 aantal berichten in 94 topics door 269 geregistreerde leden Nieuwste lid: - yuanyiw Most online today: 8 - most online ever: 220 (29 Juni 2007, 15:20:34)
AnimeNet forum  |  Algemeen  |  Sparring Forum  |  Topic: Intresse « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Intresse  (gelezen 9770 keer)
Spitfire
Administrator

Geslacht: Man

« Gepost op: 25 Augustus 2005, 21:46:59 »

Mij valt op dat er al een behorlijke tijd hier niet meer in gepost word (en ook niet in het archief van dit forum gedeelte).

Nu is mijn vraag wat de nut is van dit gedeelte en ik ben dus ook feitelijk van plan om dit gedeelte te verwijderen.

Als iemand het hier niet mee eens is kan je het verwijderen in dit onderwerp voorkomen.

Gegroet, Spitfire
CrystalEefi
Crystal Espeon
Administrator

Geslacht: Vrouw

Mrew *purrs*

« Antwoord #1 Gepost op: 26 Augustus 2005, 11:46:16 »

T_______T waaaaa! *niet mee eens is*
Ik heb nog een tijd geprobeerd een pokemon RPG op te zetten, maar dat ging over in een fanfiction die in fanfic/fanart is geplaatst.. dat ging tijdje wel... maar.. is nu ook beetje dood omdat niemand echt meer wat te poste weet.

I can hear footsteps coming up behind me again today, Oyashiro-sama is stalking me! ♫
Gomenasai, gomenasai, gomenasai... Hauhau~
WolfDoggieDog
Mods

Animenet Spammer

« Antwoord #2 Gepost op: 26 Augustus 2005, 21:12:46 »

Nah, dat het nu niet gebruikt wordt hoeft niet te zeggen dat het geen nut heeft.... gewoon late blijven, anders is hete r niet op het moment dat het wel nodig is.

Reminding you....
Outside a Wolf, a book is man's best friend
Inside a Wolf it's too dark to read.
Spitfire
Administrator

Geslacht: Man

« Antwoord #3 Gepost op: 28 Augustus 2005, 17:45:25 »

Citaat
Nah, dat het nu niet gebruikt wordt hoeft niet te zeggen dat het geen nut heeft.... gewoon late blijven, anders is hete r niet op het moment dat het wel nodig is.
Goed punt.
Ok, dit blijft gewoon bestaan.

*zet hier een slotje op, aangezien er (voorlopig) toch niets meer te bespreken is.

Gegroet, Spitfire
Pagina's: [1] Print 
AnimeNet forum  |  Algemeen  |  Sparring Forum  |  Topic: Intresse « vorige volgende »
Ga naar: