AnimeNet forum
*
*
Startpagina
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
19 Mei 2012, 14:55:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
3538 aantal berichten in 94 topics door 269 geregistreerde leden Nieuwste lid: - yuanyiw Most online today: 6 - most online ever: 220 (29 Juni 2007, 15:20:34)
AnimeNet forum  |  Algemeen  |  Algemeen Klets Forum  |  Topic: Fluffs: wannabee vampiers, heksen, goths etc. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 Print
Auteur Topic: Fluffs: wannabee vampiers, heksen, goths etc.  (gelezen 5016 keer)
Chishio
Call me Lumi.
Global Moderator

Geslacht: Vrouw

« Gepost op: 06 Augustus 2005, 15:35:05 »

Yeah... o_o CE en ik hadden het op msn over hoeveel we fluffs/fluffy bunnies haten, en dus besloot ik hierover een topic te maken. xD Psyaw.

Want wie haat deze überirritante wannabee vampiers, weerwolven, heksen, hackers of blablablabla nu niet? =O

Hier even iets over wicca fluffeh bunnies:
Omg! The fluffness! It burrrrnnnsss! -goes blind-

Blah, ehh... dit topic ish er dus om je haat te uitten tegenover de evil fluffs. xD -lekker onzinnig weer-
CrystalEefi
Crystal Espeon
Administrator

Mrew *purrs*

« Antwoord #1 Gepost op: 06 Augustus 2005, 15:44:55 »

Citaat
Willow: Talk. All talk. 'Blah, blah, Gaia. Blah, blah, moon. Menstrual life-force power thingy.'
Buffy: No actual witches in your witch group?
Willow: No. Bunch of wanna blessed be's. Nowadays every girl with a henna tattoo and a spice rack thinks she's a sister to the dark ones.

Soooooo true... <_< wanna blessed be's... zo zou ik ze ook willen noemen..
Mijn rede dat ik het haat is vooral om het feit dat ze het alleen maar doen om 'anders' te zijn. Dan zou ik zeggen, doe nou maar gewoon, dan doe je al gek genoeg! En, je bezorgd ons een slechte naam, door te zeggen van: Oooh kijk, ik wicca en ik worship satan, fear mij! argh..

as for the wannabee goths, wearing black doesn't make you a goth...  <_< Wat een onzin..

I can hear footsteps coming up behind me again today, Oyashiro-sama is stalking me! ♫
Gomenasai, gomenasai, gomenasai... Hauhau~
WolfDoggieDog
Mods

Animenet Spammer

« Antwoord #2 Gepost op: 06 Augustus 2005, 15:49:48 »

*yawns* oh, yea... like you can be something other then yourself... *yawns again and  walks off*

Reminding you....
Outside a Wolf, a book is man's best friend
Inside a Wolf it's too dark to read.
CrystalEefi
Crystal Espeon
Administrator

Mrew *purrs*

« Antwoord #3 Gepost op: 06 Augustus 2005, 15:53:12 »

Nah, maar seriously sommige zijn 't om hun ouders te irriteren -gasp- blink  

I can hear footsteps coming up behind me again today, Oyashiro-sama is stalking me! ♫
Chishio
Call me Lumi.
Global Moderator

« Antwoord #4 Gepost op: 06 Augustus 2005, 16:26:57 »

Citaat
as for the wannabee goths, wearing black doesn't make you a goth...  <_< Wat een onzin..
Omg, ja. xD
En dan die bandshirts van Marilyn Manson, Slipknot, Linkin Park of Evanescence etc die ze dragen. Dat vind ik best triest, eigenlijk... o_o Niet een van die bands valt onder de catagorie gothic. Nemen ze dan niet de moeite om uit te zoeken wat échte goth-bands zijn, en wat de definitie van gothic ish?
Psyaw... velen zeggen dat gothic niet echt een betekenis heeft, en dat de betekenis voor iedereen anders ish. Misschien... O_o maar de goths waarmee ik een gesprek heb gehad, zijn rond de 30, en hebben dus de tijd dat het moderne gothic ontstond, eind jaren '70 en begin jaren '80 meegemaakt. Zij beweren dat de definitie van gothic dit ish: een fan van Gothic-rock, die deelneemt aan de subcultuur. En daar ben ik het mee eens. Aangezien ZIJ die tijd bewust hebben meegemaakt, en dus ook wel weten waar ze over praten. De kleine kindertjes in 't zwart van deze tijd dus niet (bedoel ik niets kwaads mee of zo O.o niet dat iedereen van deze tijd zijn spooky kids). Tongue Rawr. xD

Maar waar ik me eigenlijk het meest aan erger zijn de vampier fluffs, die beweren échte fictie vampiers te zijn, en er 's nachts op uit gaan om mensen leeg te zuigen.
-rofl- xD Riiiiggghhtt...
En dan denken ze ook dat ze onsterfelijk zijn. Kom op, zeg... -__- hoe kan je jezelf dat in Godsnaam wijs maken. Niemand leeft voor eeuwig... ^-^;
« Laatste verandering: 06 Augustus 2005, 16:28:12 door Chishio » Gelogd
WolfDoggieDog
Mods

Animenet Spammer

« Antwoord #5 Gepost op: 06 Augustus 2005, 19:42:26 »

*thinks*

Hmm... ikk oowk swart dragen boy ding ish/..... ph34r   ben mssn niet zow klein.. but still...

Reminding you....
Outside a Wolf, a book is man's best friend
Inside a Wolf it's too dark to read.
CrystalEefi
Crystal Espeon
Administrator

Mrew *purrs*

« Antwoord #6 Gepost op: 06 Augustus 2005, 19:49:49 »

Hey, ik heb zelf veel zwarte kleding, momenteel ook wat zwarts aan daar gaat het ook niet echt om

Overgens vind ik de Gothic Lolita of Elegant Gothic Lolita stijl heeeel mooi _O_

Lil' Miss Anti Social
Member

« Antwoord #7 Gepost op: 07 Augustus 2005, 05:05:07 »

not me... >.> zelfs al bennik heel erg zielig en weet iedereen da..  <_<  
sasjuh
Member

« Antwoord #8 Gepost op: 07 Augustus 2005, 20:16:18 »

ik draag bijna alleen maar zwarte kleding mar dan ben k ook nie meteen een gothic, je hebt gelijk ze denken dat ze gothic zijn maar de meesten weten nie eens wat het betekend als ze iets van gothic kleding in kast hebben zijn ze meteen gothic volgens hun
naja k hou het bij skater/alto zijn Smile  

Mystic Lugia
Global Moderator

« Antwoord #9 Gepost op: 11 Augustus 2005, 12:03:38 »

Heeft Linkin Park ooit beweerd gothic te zijn  blink  

Chishio
Call me Lumi.
Global Moderator

« Antwoord #10 Gepost op: 13 Augustus 2005, 17:04:05 »

Citaat
Heeft Linkin Park ooit beweerd gothic te zijn  blink
Nee. xD
Maar sommige spooky kids beweren dat LP gothic ish, en ik snap niet hoe ze erop komen. x'3 -lachproesthijg-
Mystic Lugia
Global Moderator

« Antwoord #11 Gepost op: 13 Augustus 2005, 18:12:42 »

Vandaar mijn verbaasde reactie  XD
Anyway , tegenwoordig gaat men idd iets te makkelijk om met het behoren tot bepaalde culturen ...  

Agent Dave
Mods

Alwetende übertit :)

« Antwoord #12 Gepost op: 18 Augustus 2005, 17:33:47 »

Tja,hier heb ik een quote van Family Guy dat een beetje aansluit met wat ML zegt :

Citaat
Peter, perhaps Chris has adopted another culture's mannerisms because he doesn't know enough about his own...

Vertaling :

Citaat
Peter, misschien heeft Chris een andere cultuur opgenomen omdat hij zo weinig weet over z'n eigen cultuur...

Ik bedoel hiermee, het gaat zo gemakkelijk om van cultuur te veranderen terwijl je niet weet wat je eigen cultuur is...

Zo kan je bijvoorbeeld een 'Rapper' worden terwijl je niet weet dat je beide parents geloven in pentagrammen ofzo...

Nuja,wat ik zeg kan ook grote onzin zijn,ik niet weet  unsure  

Mystic Lugia
Global Moderator

« Antwoord #13 Gepost op: 18 Augustus 2005, 19:22:30 »

Nuja wat ik bedoelde is eigenlijk ,
draag wijde kleren en sommigen zullen je al een skater vinden ,
draag zwarte kleren en sommigen zullen je al gothic vinden ,
heb een kaalkop en sommigen zullen je al een gabber vinden.

Dit zijn namelijk een paar clichés , maar de echte skaters/gothics/gabbers
zijn iets meer dan die clichés.

Agent Dave
Mods

Alwetende übertit :)

« Antwoord #14 Gepost op: 19 Augustus 2005, 11:03:23 »

Juist
Gothic,Skater,Gabber kan je niet worden je moet dat zijn...

Chishio
Call me Lumi.
Global Moderator

« Antwoord #15 Gepost op: 19 Augustus 2005, 14:11:12 »

Citaat
Juist
Gothic,Skater,Gabber kan je niet worden je moet dat zijn...
Imo, kan je het wel worden, maar dan moet je wel weten wat het inhoud. =)
Je moet je niet zo gaan kleden, en zeggen dat je dit of dat bent, zonder dat je weet wat gabber, punk of gothic zijn inhoud.

... maar da's mijn mening... o.o;  
Dark Sabrina
Member

Imagine me trying too hard to put you from my mind

« Antwoord #16 Gepost op: 29 Augustus 2005, 21:37:25 »

Ik zie best wel eens mensen die een Evanescence- of Slipknotshirt dragen. Maar die vinden zichzelf geen goth. Ik zou ook in zo'n shirt rondhuppelen als ze niet zo duur waren, gewoon omdat ik dat mooi vind.

Ik snap eigenlijk niet waarom mensen zo graag in een hoekje gedrukt willen worden met een label op hun kop. Je eigen stij hebben is toch veel leuker? Er zijn zo veel mensen die een labeltje krijgen en daar met alle geweld vanaf willen, waarom zou je erom vragen?

Intelligent girls are more depressed because they know the world.
Mystic Lugia
Global Moderator

« Antwoord #17 Gepost op: 31 Augustus 2005, 12:20:26 »

Het is juist het "eigen-stijl" dat de mensen aantrekt tot al die jongerenculturen (want dat zijn het in feite).

Ik neem het voorbeeld van de skaters.
Als je mij twee skaters vind die dezelfde broek , t-shirt en schoenen aanhebben ...
En er wordt ook gepromote om je skateboard zelf aan te passen (de onderkant vooral).

Neem nu die vingerskateboardjes die een tijdje geleden een rage waren(bij ons toch o.O).

Op een gegeven moment zaten de skaters in mijn klas (een stuk of 7) allemaal hun vingerskateboardjes aan te passen. Dit ging van wielletjes afvijzen en wisselen , tot decks uitwisselen (dat is de plank , mensen).
Eén ervan had zelfs volledig de onderkant van zijn deck afgeschaaft met een passer (mja , wat doe je anders op school) en dan zwart gemaakt met een alcoholstift , om er vervolgens een eigen tekeningetje op te zetten (soort tribal art was het) in witte correctievloeistof.

Guest
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 13 November 2005, 20:17:05 »

Er zijn een hele hoop mensche die denken dat ik goth ben omdat ik dus alleen maar zwart draag.. o_o Ahem?
Sommigen zeggen dan "hey stop es met dat goth zijn, als je geen goth bent kan je je wat meer met make-up bezighouden" en anderen denken ineens dat ik omdat ik dus zwart draag ook per definitie een wiccan ben? - o____o;; - Ben ik goth? I dunno. Ik hou me d'r ook nie mee bezig. Vroeger hebbe sommige mensen me proberen aan te praten da'k er een was o.O Ik weet niet eens tegoei wat een goth precies is.. Heb er wel wat over gelezen vroeger en dat klopte wel.. Maar 't interesseert me nie. :x

Het ergste vind'k wel dat sommige mensen gwn een stijl nadoen omdat ze dat 'cool' vinden en omdat ze dan geaccepteerd worden in hun vriendenkring ofzo..
« Laatste verandering: 27 Juli 2009, 18:44:54 door CrystalEefi » Gelogd
CrystalEefi
Crystal Espeon
Administrator

Mrew *purrs*

« Antwoord #19 Gepost op: 13 November 2005, 20:32:55 »

Tja, das gewoon weird, mensen die denken dat ze stoer zijn door erbij te horen.. en overgens snap ik ook niet wat er zo 'cool' is aan wicca. Tish een geloof, een natuurrelegie.. nou, daar is toch niets 'cools' aan? Tongue

Guest
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: 13 November 2005, 20:39:22 »

Ze willen gwn 'anders' zijn & opvallen, oh my gosh.. Tongue Meestal vallen die peepz zo al genoeg op xP

*lol*
« Laatste verandering: 27 Juli 2009, 18:43:29 door CrystalEefi » Gelogd
CrystalEefi
Crystal Espeon
Administrator

Mrew *purrs*

« Antwoord #21 Gepost op: 13 November 2005, 20:50:18 »

mah.. meestal wel ja =p lol..
Maar ja... ze bezorgen meestal mensen wel slechte naam doordat ze dingen doen waarvan ze denken dat t stoer is zoals glaasje draaie e.d.. en dan doen opeens alle goths en wiccans het..
Ik haat gewoon het hokjes effect

CrystalEefi
Crystal Espeon
Administrator

Mrew *purrs*

« Antwoord #22 Gepost op: 13 November 2005, 21:09:50 »

ik ken geen satanisten, maar wel veel wiccans/heksen die worden uitgescholden voor satanist..Ik kijk momenteel heel erg uit aan wie ik t vertel.. eig alleen me vriendinnen die erover begonnen zijn dat ik wel erg veel stenen, en dingen zoals tarot kaarten op me kamer heb, heb ik t vertelt.. Die vonden het goed..

Dark Sabrina
Member

Imagine me trying too hard to put you from my mind

« Antwoord #23 Gepost op: 13 November 2005, 21:11:36 »

Nou zou ik opzich wel eens glaasje willen draaien, maar al mijn vrienden vinden het eng, dus ik kan maar niemand vinden om het mee te doen. Maar is dat wicca dan? o.O

En een vriendin van me is geloof ik wel wicca... maar kun je ook wicca-light zijn? Dat is zij denk ik. o.O

Intelligent girls are more depressed because they know the world.
CrystalEefi
Crystal Espeon
Administrator

Mrew *purrs*

« Antwoord #24 Gepost op: 13 November 2005, 21:23:58 »

o.o nee..  maar veel fluffs doen dat soort dingen om stoer te lijken..
Ik zou het zelf nooit doen, omdat je achterna gezeten kan worden door de geesten die je oproept

Light wicca, wat bedoel je daar mee?
Wicca is een natuur relegie, en je doet veel met de natuur enzo. Een wicca gelooft in een god en godin en leeft bepaalde regels na. Bijvoorbeeld de 13 levensdoelen, De wiccan Rede (In het kort: doe wat je wilt, zolang het niemand schaadt) en De wet van 3 (alles wat je doet, goed of kwaad, komt 3x bij jezelf terug.)

Pagina's: [1] 2 Print 
AnimeNet forum  |  Algemeen  |  Algemeen Klets Forum  |  Topic: Fluffs: wannabee vampiers, heksen, goths etc. « vorige volgende »
Ga naar: