AnimeNet forum
*
*
Startpagina
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
19 Mei 2012, 14:50:19

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
3538 aantal berichten in 94 topics door 269 geregistreerde leden Nieuwste lid: - yuanyiw Most online today: 6 - most online ever: 220 (29 Juni 2007, 15:20:34)
AnimeNet forum  |  Aankondigingen en Nieuws  |  Aankondigingen  |  Archief  |  Topic: Regel toevoeging « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Regel toevoeging  (gelezen 4435 keer)
Spitfire
Administrator

Geslacht: Man

« Gepost op: 23 Juli 2005, 00:22:13 »

Geachte (toekomstige) Animenet leden,

Omdat het nog niet duidelijk in de regels beschreven is komen een paar toevoegingen betreffende handtekeningen/sigs en gebruikersaccounts.

Handtekening
Vanaf 1 september as. gelden er speciale regels voor plaatjes in handtekeningen.

1.
Je handtekening mag uit meerdere plaatjes bestaan, mits die plaatjes de opmaak van animenet niet versoren. Bij de opmaak wordt uitgegaan van een scherm resolutie van 800 x 600. Moderatoren bepalen of een plaatje te groot is in de breedte (<->) van het scherm.
De hoogte van het plaatje (^-v) mag ook niet het hele scherm beslaan. Dat betekend dat het tweede getal (achter de x) kleiner moet zijn dan 600.
Even voor de duidelijkheid. 599 pixels is nog steeds te groot, over exacte afmetingen wordt nog overlegd.

2.
Een plaatje in je handtekening mag geen link bevatten naar een site. Reclame maken voor een site is wel toegestaan in je handtekening, maar dan via tekst link.

3.
Voor tekst in je handtekening gelden verder de normale gedragsregels. Dus niet vloeken, schelden of discrimineren.

Bij problemen behoud het beheer van animenet (ik en the caretaker) het recht voor om je handtekening aan te passen.
Bij herhaaldelijk overtreden van de regels (zelfs na aanpassing) kunnen er waarschuwingen vallen.

Over de exacte lengte van handtekeningen en het aantal plaatjes en de maximale afmeting van een plaatje wordt nog intern overlegd.

-------------------------------------------------------------------------

Gebruikersaccounts
Het is al zo (en zal ook zo blijven) dat je per e-mail adres maar 1 gebruiker kan aanmaken.
Ik ben aan het denken om in de verre toekomst (e-mail wordt veelal toch al meegeleverd met je provider) om hotmail adressen te verbieden omdat hier misbruik van kan worden gemaakt.
Per IP adres (kenteken van je computer) mogen meerdere gebruikers geregistreerd zijn en posten.

Kern blijft dat een gebruiker maar 1 account mag hebben met uitzondering van admins om iets te testen op gebruikers. Hiervoor wordt vaak de gebruiker 'testuser','testmod','test-g-mod' of 'testadmin' aangemaakt. Zie je berichten of meldingen van deze gebruiker(s), neem dan contact op met mij als je problemen hiermee hebt. Als iemand bovenstaande namen gaat gebruiken, kan het zijn dat ik je vraag een andere naam te kiezen. Verzoek is dus om deze namen niet te gebruiken bij registratie.

Heeft iemand meerdere accounts, dan dit via PM doorgeven aan de admin welke eventueel verwijderd kunnen worden.

Kom ik ze bij toeval tegen, dan neem ik via PM contact met je op.

-------------------------------------------------------------------------

Vragen, post ze hieronder.
« Laatste verandering: 30 Juli 2005, 15:50:28 door Spitfire » Gelogd

Gegroet, Spitfire
Onno
Member

« Antwoord #1 Gepost op: 28 Juli 2005, 18:39:45 »

Begrijp ik het goed, links in je sig naar "een" site mogen niet, maar naar die van jezelf wel? =S

En als je nu al geregistreerd staat met een hotmailadres, wat dan? En hoe zit het met andere gratis e-mails, zoals Gmail, Yahoo enzo?

~Why does it rain, rain, rain down on Utopia~
Mystic Lugia
Global Moderator

« Antwoord #2 Gepost op: 28 Juli 2005, 19:01:14 »

Citaat
En als je nu al geregistreerd staat met een hotmailadres, wat dan? En hoe zit het met andere gratis e-mails, zoals Gmail, Yahoo enzo?
Citaat
Ik ben aan het denken om in de verre toekomst  (...)
« Laatste verandering: 28 Juli 2005, 19:01:27 door Mystic Lugia » Gelogd

CrystalEefi
Crystal Espeon
Administrator

Geslacht: Vrouw

Mrew *purrs*

« Antwoord #3 Gepost op: 28 Juli 2005, 19:09:59 »

Citaat
Dat zou niet nodig zijn denk ik.. de n00bs misbruiken vooral hotmail enzo
Gmail kan je alleen krijgen door uitgenodigd te worden Tongue  

I can hear footsteps coming up behind me again today, Oyashiro-sama is stalking me! ♫
Gomenasai, gomenasai, gomenasai... Hauhau~
Onno
Member

« Antwoord #4 Gepost op: 28 Juli 2005, 20:58:44 »

Er zijn meer sites behalve hotmail die gratis e-mail geven, weet ze zo even niet uit mijn hoofd maar ze zijn er wel... en veel 'n00bs' zijn slimmer dan je denkt.

~Why does it rain, rain, rain down on Utopia~
Spitfire
Administrator

« Antwoord #5 Gepost op: 30 Juli 2005, 15:46:17 »

Citaat
Begrijp ik het goed, links in je sig naar "een" site mogen niet, maar naar die van jezelf wel? =S
Even voor de duidelijkheid. Je mag naar alle sites linken die je kent. Dat hoeft niet perse jouw site te zijn. Hou wel rekening met animenet regel 2, 3 en 8. Het aanbieden van zaken betreffende regel 6 is ook niet toegestaan. Dat betekend dat je dus niet een link in je sig moet zetten naar een online winkel.

Gebruikers die al een hotmail adres hebben hoeven zich overigens geen zorgen te maken. Voor andere aanbieders van gratis mail geldt overigens hetzelfde. Het probleem zit hem nog in het feit dat ik die nog moet opzoeken. Voorlopig wordt deze regel nog niet van kracht. In elk geval niet per 1 september.
« Laatste verandering: 30 Juli 2005, 15:49:41 door Spitfire » Gelogd

Gegroet, Spitfire
Fabian
Member

« Antwoord #6 Gepost op: 27 Augustus 2005, 16:00:00 »

Dus, ik mag niet met een Hotmail Adres  registreren?
Spitfire
Administrator

« Antwoord #7 Gepost op: 28 Augustus 2005, 17:40:03 »

Je mag wel met een hotmail adres (voorlopig) registreren. Maar dat moet dan wel betekenen dat je wel dat adres ook controleert voor het geval dat een admin jouw een mailtje stuurt of iets dergelijks.

Gegroet, Spitfire
Fabian
Member

« Antwoord #8 Gepost op: 01 September 2005, 19:55:49 »

Citaat
Je mag wel met een hotmail adres (voorlopig) registreren. Maar dat moet dan wel betekenen dat je wel dat adres ook controleert voor het geval dat een admin jouw een mailtje stuurt of iets dergelijks.
Okee, ik dacht al!
Ik dacht dat ik niet meer mocht dan! :0 :$
Spitfire
Administrator

« Antwoord #9 Gepost op: 02 September 2005, 13:57:33 »

@Iedereen

Het is de beoeling dat het beheer van het board je kan berijken en misbruikers (makkelijker) op te sporen.

Gegroet, Spitfire
CrystalEefi
Crystal Espeon
Administrator

Geslacht: Vrouw

Mrew *purrs*

« Antwoord #10 Gepost op: 02 September 2005, 14:16:04 »

Ja maar wie zegt dat je via een hotmail adres niet bereikbaar bent? Ik gebruik andere mail adressen toch meer als me provider adres

I can hear footsteps coming up behind me again today, Oyashiro-sama is stalking me! ♫
Gomenasai, gomenasai, gomenasai... Hauhau~
Mystic Lugia
Global Moderator

« Antwoord #11 Gepost op: 02 September 2005, 18:29:27 »

Citaat
@Iedereen

Het is de beoeling dat het beheer van het board je kan berijken en misbruikers (makkelijker) op te sporen.
Spellingseditor : bereiken  Wink  

Spitfire
Administrator

« Antwoord #12 Gepost op: 03 September 2005, 16:39:53 »

Citaat
Citaat
@Iedereen

Spellingseditor : bereiken  Wink
Als je toch bezig bent.
beoeling = bedoeling

(Zit niet achter me laptop, dus van daar de typfoutjes)

Gegroet, Spitfire
Pagina's: [1] Print 
AnimeNet forum  |  Aankondigingen en Nieuws  |  Aankondigingen  |  Archief  |  Topic: Regel toevoeging « vorige volgende »
Ga naar: